Cuma, Aralık 09, 2005


alıştım, karıştım ben sana; rüyamda görsem inanmam. evet, fona bunu koyunuz plz, saati4.20'ye doğru getiriniz yavaşça. evet evet, hakaten amma, beklemenize de gerek yok; saati değiştirin diyorum ya, ne fark eder zaten. sonra hiç bi şi düşünmeyin önce, tamamen hiç bi şi. tam 22 dakika hiç bi şi düşünmemeye çalışın, biliyorum ötesine geçmek zor bu çabanın, illa ki bi şi düşüneceksiniz ama bakalım bu uğraş içinde ne düşüneceksiniz. deney yapmıyorum lan, istek geldi gece gece, gelmedi de işin garibi, zorla ben getirdim. işte o yüzden ortamda beni kırcak biri yoktur diyorum. yapınız bunu ve aklınıza ne geldiyse; mümkünse hiç bi şi, yazınız. benim aklıma gelenler bunlar. bitti. .., şarkı bitsin diye bekledim, ama hakaten bekledim, o da bitti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder