Pazar, Kasım 13, 2005

Geldim

Geldim de niye gittim, nası geldim bilmiyorum.

Biliyorum da hayal meyal işte, hastayım ki, hissetmiyorum. Başım ağrıyo biraz, daha iyiye gitsem de hala kötü, alarm veriyorum. Sınav yarın, iyi değil, çalışamıyorum, başım ağrımasa da çalışsam azcık. Perşembe de tekrar sınav var, ödever, projeler neyi ne zamana nasıl yaparım hayal bile edemiyorum. Bu gidişle okul da uzar. Alarm veriyorum.

Çalışmak istemiyorum hiç, saatlerce uyudum galiba iki gün önceden beri, azıcık uyanık kaldım ama hala uykum var, uyumak istiyorum. Mümkünse bir kaç yıl.

Çalışmam lazım, çalışamıyorum, gidiyorum.

1 yorum:

  1. Oyuna mı geldik yoksa dedim, uzadıkça bayar mı her oyun bilemedim. Gelmese miydik, yoksa mızıkçılık yapıp gitmese miydik? Kuralları kafamıza göre koymakla en iyisini yaptık da, acaba bi yerlere yazsa mıydık, unutmadan yazsak mı hala, unuttuk mu yoksa çoktan, eyvallah. Ama ama...

    YanıtlaSil