Cuma, Mayıs 25, 2007

o kadar

Aslında kendimi ifade edemiyorum. Genel bi imaj oluşması bile çok acayip mesela insanların aklında, beni düşününce akıllarda oluşan bi görüntü, düşünceler falan, hem yaşanmışlıklara yüklenmiş anlamlar,. Ama ben bunlara ne kadar dahilim esasında hiç bilmiyorum. Yapabileceklerim elbette var, bu görüntüye şekil verirken emeğim geçiyor ama tam anlamıyla bende bitmiyor ki olay. Ben mesela şu zaman yolda sana rastlarsam o imaj mavileşirken, rastlamayıp bi de yersiz bi telefon görüşmesi yaparsak grileşiyor. Yani ben şimdi neresinde olmuş oluyorum olan bitenin. Ama sorsan, baskabisi'dir dersin, derken?

Kafam karıştı hadiseye, hayatımızdaki en önemli varlıklar insan oluyor diğ mi, ama mesela ne kadar oldukları gibi aklımızdalar ben bilmiyorum. Bazen benim aklımdakiyle onun aklındaki o kadar farklı oluyor ki şaşırıyorum, bu arada Asuman'ın hiç tanımadığı birinden bahsediyoruz hem de. Falanla eski dost, araları şimdilerde çok bozuk. Filanla selamlaştıkları oluyor. Yetmezmiş gibi en yakın arkadaşlarına dahi başka başka şeyler ifade ediyor aslında.

Yani, ben mesela, ben kendimi ne kadar biliyorum ki kim ne kadar bilecek, bilemiyorum. Birini bilmek olayı kulağımda 27. yankısını yaptı son on dakika içinde, ama ben hala bilmiyorum işin aslı ne. O kadar da emin olmamak lazım belki değil mi, o kadar.

1 yorum:

  1. Sen kimlik bunalımı olmuşsun yavrucum. Gel ben seni ifade edeyim.

    YanıtlaSil