Salı, Ocak 10, 2006

--

Kumlu topraklı bir yol
Kıyısında bir durak
Bekleyiş
Nihayet bulmayacak
Sağın alev alev
Alev kırmızı
Alevler içinden bir yakarış
Yakıyor boğazımızı
Sağa doğru bir adım
Andan kısa göz kırpış
Sağın karanlık
Karanlık siyah
Elinde oyuncaktan bozma bir silah
Sağa doğru bir adım
Solda silik yüzlü bir kadın
Parmaklarının ucunda
Parmakların dudaklarında
Uzun mor bir elbise
Fısıldayışı pembe
Kulağında önce
Omzunda sesler
Karışıyor hep sise
Duyulmamak üzere
Elleri
Elleri yok
Tutmamak üzere
Ve hissetmemek hiç bir acıyı
Olmamış hiç ne kalbi ne aklı
Ölmemek üzere
Sağa doğru bir adım
Sağ soğuk
Soğuk beyaz
Isıtmayacak bu yaz
Sola bakış bir hışım
Solda hiç olmamış bir kadın
Kadın umut
Umut uğraş
Sadece ulaş
Adım geçmişe
Geçmiş alabildiğine kızgın
Buraya kadarmış yazın
Yazı kader
Kader kısmet
Kısmet değil bu bekleyiş
Biliyorsun gelmeyecek.

2 yorum:

  1. font tuşu yok bunu nası georgia small yapıyoz bilae? her seferinde face=georgia size=small mu yapmak lazım, bu mudur? estafirullah ben teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  2. ben de edit hakki isticektim. burdan mi istiyoruz?

    YanıtlaSil